esmaspäev, 7. jaanuar 2019




                  "KARJUS JA LAMBAD"


Hea Tegu, 2018, 48 lk

Hea Karjus hoolitseb oma lammaste eest. Ta kaitseb ja õpetab neid. Lambad kuuletuvad Karjusele. Juhtub aga, et lammas Polli kohtub oma teel hundiga. Hunt meelitab ta endaga kaasa. Kas hundist võib saada sõber või on võsavillem Polli üle kavaldanud? Mida otsustab ette võtta Karjus?



Lugejate kommentaare


Anneli Palm:
"Mina ja mu kolm last oleme raamatu läbi lugenud ja kindlasti loeme veel. See on nii hea ja mõnusalt kirjutatud. Lastele ka väga meeldis! Ja raamatus pühendus autori poolt tegi seest nii soojaks! Soovitan kindlasti kõigile!"

Piia Kadaja:
"Meile meeldis. 3. klassi poiss saab lugemispäevikusse kanda nagu eelmisedki lasteraamatud."

Merge Ramp:
"Minu 1. klassi tüdrukule väga meeldis."

Helina Raudjalg:
"See raamat on tõesti väga tore. Minu lastele ka väga meeldis. Nad olid rõõmsad, kui avasid paki ja õhtuti voodis kuulavad hoolega ja on kohti, kus saavad naerda. Väga armas raamat, aitäh!"

Annika Lüüde:  
"Lapsed kuulasid huviga. Samas oli vaja ka selgitada mitmeid sõnu lahti (tänapäeva lastele on ka sõna "karjus" vaja lahti seletada)."

Kristine Allik:
"Nii vahva raamat, lastele ka väga meeldis. Sai loetud neile unejutuks.
Pean veel mainima, et on suur au omada neid raamatuid ja veel kirjaniku enda autogrammiga.
Aitäh sulle, et sa olemas oled!"


Rita Ollo:
"Aitäh Maria, sain raamatu kätte. Jõudsin ise enne läbi lugeda, kui lapselaps raamatu kätte saab. Mulle väga meeldis, tore ja õpetlik raamatUsun, et mu peagi 5-ks saavale raamatufännile ka meeldib."

Reet Servinski:
"Nii toredasti kirjutatud raamat. Aitäh!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.