neljapäev, 1. veebruar 2018




Maria Lepmaa "Ma olen sinuga"

Hea Tegu, 2018, 120 lk


Raamatus on mõnusat lugemist usu ja uskmatuse usalduse ja usaldamatuse, tasakaalu ja kahtluste, õnne ja õnnetuse teemadel.
Autor jutustab ladusalt igapäeva elu-olust, jättes lugejale ruumi oma arusaamise väljakujundamiseks.



Lugejate kommentaare


Kristine Allik:
"Raamat läbi loetud. Nii kaasahaarav ja mõtlemapanev! Seda võiks ka teismelised lugeda. Väga hea raamat!"

Inge Krasnikov:
"Loetud. Väga meeldis! Eluline raamat valikutest."

Marje Pajula:
"Raamat meeldis väga. Kaks korda sain kätte võtta ja oligi läbi. Nii põnev oli!"

Liisi Päevatalu:
"Ma olen sinuga" oli minu jaoks kõige huvitavam raamat. Tõeliselt sisukas ja endasse haarav! Ma ei saanud raamatut enne käest, kui läbi loetud sain. Tänan väga huvitava ja kosutava raamatu eest! Jaksu ka edaspidiseks ja häid mõtteid veel selliste raamatute väljaandmiseks!"

Tiiu Koppel:
"Raamat loetud ja meeldis väga. Mõjus nii südantsoojendavalt! Aitäh ilusa elamuse eest!"

Eliina Kudrjavtsev:
"Väga hea raamat! Soovitan soojalt ka teistele!"

Malle Õunap:
"Lugesin raamatu läbi ühe õhtuga. Meeldis kohe väga, väga!"

Kaja Koor:
"Loetud, täitsa kasulik lugemine! Eriti meeldis see, kuidas väikese hiirekese siblimine Küllile mõistuse pähe pani. Tihtipeale ongi elus nõndamoodi."

Kätlin Mägi:
"Mulle väga meeldis! Südantsoojendav ja palju äratundmiskohti."

Helve Väärmaa:
"Väga hea raamat! Palju mõtlemapanevat ja arutlemiseks sobivat teemat, kui tähtis on pere tugi nii noortele kui vanadele, nii mures kui rõõmus. Eriti soovitan seda raamatut lugeda noortel."

Mare Jakobson:
"Neelasin raamatu ühe raksuga alla. Väga lahe stiil ja kerge lugeda, samas mõtteid kui palju sees!"

Helve Koppa:
"Nautisin tõesti seda raamatut nii, et lugema hakates tegin väga lühikesi pause. Juba kaanekujundus kutsub vaatama, mõjub rahustavalt. Olen väga tänulik raamatu eest, suurepärane lugu!"

Lea Kermann:
"Raamat meeldis väga, nagu kõik teisedki sinu raamatud! Nii kergesti loetav ja eluline. Jään ootama sinu uusu raamatuid!"

Theresa Pokk:
"Väha hea ja õpetlik raamat! Soovitan soojalt! Sobib lugeda nii noortel kui ka kõigile teistele igas vanuses."



Lugesid minu raamatut?
Ootan meeleldi tagasisidet!
Olen leitav Facebookist,
samuti võid mulle julgelt kirjutada:

maria.lepmaa@gmail.com







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.